2016. július 6., szerda

Törőcsik Mari: "Valahogy én is így vagyok ezzel"

Érdekes, hogy Törőcsik Mari nem készült színésznek.

A színésznő nemrég interjút adott az egyik hetilapnak, az anyagban arra a kérdésre, újból színész lenne-e, ha ma kezdhetné a pályáját, úgy felelt:

"Bessenyei Ferenctől élete utolsó interjújában megkérdezték: mi lett volna, ha nem a színészetet választja? Drága Ferencem hosszan gondolkodott, majd azt válaszolta: „Én nem is tudom, milyen az, ha valaki nem színész.” Valahogy én is így vagyok ezze
l" - nyilatkozta Törőcsik Mari, majd hozzátette:

"Pedig nem készültem erre a pályára, nem is tudtam arról, hogy színészképzés is van a világon. Amikor aztán 1954-ben hallottam, hogy felvételt hirdet a színművészeti főiskola, odamentem és jelentkeztem. Három-négyezer felvételizőből harminchatan kerültünk be, de olyan kemény vizsgák voltak, hogy végül az évfolyamból összesen öten diplomáztunk. A mai helyzet egészen más: a különféle iskolák, stúdiók ontják a színészeket, és emiatt a fiataloknak nehéz elhelyezkedniük."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése