2016. július 6., szerda

Törőcsik Mari: "nekem patakokban folytak a könnyeim"

Törőcsik Mari Psota Irén egyik legközelebbi barátja volt évtizedeken át. A Nemzet Színésze próbálta tartani szeretett kollégájával a kapcsolatot.

Érdekességek Törőcsik Mariról

– "Már mindketten színésznők voltunk, de csak hallomásból ismertük egymást, amikor egy este többedmagammal beültem egy esztrádműsorra. Egyszer csak felkonferálták Irént, aki egy áttetsző, csodálatos fehér ruhában rohant be a színpadra és belecsapott egy vidám dalba."– idézte fel a Ripostnak megismerkedésük történetét Törőcsik.

 – Egyszer csak felkonferálták Irént, aki egy áttetsző, csodálatos fehér ruhában rohant be a színpadra, és belecsapott egy vidám dalba. Körülöttem mindenki nevetett, nekem patakokban folytak a könnyeim. Rám zuhant az áradó tehetsége.

Ők ketten ettől a perctől kezdve barátként tekintettek egymásra. Az utóbbi években viszont csak telefonon tartották a kapcsolatot.
"Az igazat megvallva, elég régen beszéltünk utoljára. Emlékszem, akkor kérdeztem tőle, miért zárkózik el ennyire, és miért nem engedi közel magához azokat, akik szeretik. Nem válaszolt, csak hümmögött. Ezután már nem értem el. Ha hívtam, mindig éppen aludt. Nagyon szerettem őt!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése