2016. július 27., szerda

Törőcsik Mari: "Hat-hét évre volt egy-egy ügyeletes fekete ruhám"

Megjelent a Ridikül magazin legújabb száma, a címlapon: Törőcsik Mari

Törőcsik Mari így mesélt a Ridikül Magazinnak: "Hat-hét évre volt egy-egy ügyeletes fekete ruhám. Különben nem öltözködtem, kozmetikushoz sem jártam, sose készítettem ki magam, negyven éve már filmben sem, színházban sem sminkelek."

Ne feledjék: valódi tartalom - igazi nőknek!

Törőcsik Mari kiadványok, érdekességek ITT.


Törőcsik Mari kiadványok a Libri oldalán.

A kétéves Ridikül Magazin interjúiban nagyszerű művészek, sportolók, tudósok szólaltak meg, akárcsak a Ridikül első ötszáz adásában, a stúdióban. De mind közül az egyik legszeretetreméltóbb ember a legnagyobb magyar színésznő, Törőcsik Mari. Aki, akárcsak most a Magazin, nemrégiben születésnapját ünnepelte.

Kendőt kér a vállára. Megköszöni. Szorosabbra kéri. Még egy köszönet, aztán egy sóhajszerű „jaj!”, majd egy hangosabb „kezdhetjük, drága!”

RIDIKÜL MAGAZIN Nagyon megijesztett tegnap, amikor telefonon beszélgettünk. Azt mondta, alig eszik, negyvenegy kiló. Valóban annyi, vagy csak úgy gondolja?

TÖRŐCSIK MARI Lehet, hogy már annyi sem vagyok. Karácsony táján voltam annyi, Velemben. Ráálltam a mérlegre, negyvenegyet mutatott. Azóta fogytam. Olyan vagyok, mint az aszalt szilva.

RM Mondja nevetve.

(A teljes cikket elolvashatja a Ridikül Magazin 2016. évfolyama 6. számának 8. oldalán!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése