2015. december 5., szombat

Törőcsik Mari: "Egyik hajnalban felébredtem és rájöttem..."

A legfontosabb, hogy az ember szeretni tudjon – mondta Törőcsik Mari, a nemzet színésze a köztévének adott exkluzív interjúban.

Törőcsik Mari kiadványok, érdekességek ITT.


Törőcsik Mari kiadványok a Libri oldalán.

Törőcsik Mari érdekességek a Lira.hu-n.

"Egyik hajnalban felébredtem és rájöttem, nekem a legfontosabb az, hogy szeretni tudjak, mert ha én tudok szeretni, akkor nem sértődök meg minden hülyeségen, hanem talán engem is tudnak szeretni" – emelte ki a nemzet színésze.

"Ezt tudom mondani minden embernek és mindenkinek a pályán is. Aki szeretni tud és nem irigy, féltékeny, az már egy hihetetlen eredmény" – tette hozzá Törőcsik Mari, aki úgy véli, hogy ha valaki romlik emberileg az évek során, akkor romlik az is, amit csinál.

"Nem vagyok világsztár. Most kaptam meg a 10. életműdíjamat. Három magyar életműdíjam van, a többit mind külföldön" – mondta a színésznő, aki arról is mesélt, hogy Cannes-ban volt, hogy 12-en kaptak díjat, közülük 11-en világsztárok voltak.


"Végignéztem rajtuk és arra gondoltam, hogy egy filmet 20 millió dollárért csinálnak, (…) én meg hazajöttem és kaptam 20 ezer forint prémiumot, de soha nem bántam meg" – mesélte el Törőcsik Mari.

A nemzet színészével készült teljes interjú ITT látható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése