2015. július 21., kedd

Az Ördögkatlanba csábít Törőcsik Mari

A Nemzet Színésze a fővédnöke az idén nyolcadszor megrendezett Ördögkatlan fesztiválnak, és vállalkozott az eseményt népszerűsítő videó rögzítésére.- írja a Blikk.

Törőcsik Mari kiadványok, érdekességek ITT.

Törőcsik Mari kiadványok a Libri oldalán.

Törőcsik Mari érdekességek a Lira.hu-n.

A polc.hu-n is találsz 
Törőcsik Marihoz kapcsolódó kiadványokat.

– Hála istennek, nem vagyok normális – mondja Törőcsik Mari a videóban, amelyhez hasonló népszerűsítő kisfilm készült Scherer Péterrel és Fodor Tamással is.

– Amikor először beléptem az Ördögkatlanba, és megtapasztaltam, nem csak hallomásból, hogy mi zajlik ezen a fesztiválon, rögtön azt gondoltam, hogy ebben a rideg világban ez egy fantasztikus dolog – mondta korábban a fesztivál sajtótájékoztatóján Törőcsik.

– Mint gyerekkorom piknikjein, amikor kicsi voltam, és kimentünk a Tisza-partra, úgy éreztem, itt mindenki szeret mindenkit. Nem véletlenül bíztam egész életemben a közönségben, amely a legkomplikáltabb művet is örömmel fogadja be, ha az jó minőségben, nívósan van előadva.

Lájk, ha kedveled Törőcsik Marit.

Bár Törőcsik a fővédnöke, ám valószínűleg nem lesz ott a fesztiválon, a nyári hónapokat vidéki házában, pihenéssel tölti.

Szeptembertől újra próbál a Nemzeti Színházban, közelgő, nyolcvanadik születésnapját premierrel ünnepli majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése