2015. március 15., vasárnap

Törőcsik Mari: "Jól vagyok, de a..."

Egyelőre nem vállal újabb szerepeket Törőcsik Mari (79)! A Nemzet Színésze hosszú idő után végre egy kis nyugalomra vágyik.

– Jelenleg két előadásban, az Éjjeli menedékhelyben, valamint a Brand című darabban játszom a Nemzetiben. Ha jól tudom, ezzel jelenleg én vagyok a legidősebb női színész, aki ma Magyarországon színházban szerepel – mesélte mosolyogva lapunknak tegnap a Nemzet Színésze. – Nyolcvanéves vagyok. A két nemzetis darabon kívül mostanában nem lesznek fellépéseim. Úgy döntöttem, hogy egész nyáron pihenni fogok.

A többszörös Kossuth-díjas művész szerencsére nem azért vágyik nyugalomra és pihenésre, mert gyengélkedik. Ezt támasztja alá, hogy nemrég elfogadta a 150 éves a Színház- és Filmművészeti Egyetem diákjainak a meghívását, ahol remekül érezte magát.

– Jól vagyok, de a kezem nagyon fáj. Ez nem titok. Mindig félek, ha új helyre megyek. Erre a meghívásra viszont azonnal igent mondtam, mert nagyon tehetségesek ezek a gyerekek. Meg aztán valamennyi pénzt is kaptak a fiatal filmesek azért, hogy kikkel fényképezkedtek. Otthon éreztem magam közöttük. Éreztem, hogy szeretnek, és nagyon örülnek, hogy elfogadtam a meghívásukat – tette hozzá a művésznő.

Forrás: Blikk

Lájk, ha kedveled Törőcsik Marit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése