2013. szeptember 5., csütörtök

Törőcsik Mari: "Mindig is megpróbáltam toleráns és fegyelmezett lenni"

A Halhatatlanok Társulatának örökös tagját 2008. október 14-én, kedden délelőtt egy kórházi rutinvizsgálat közben összeomlott a vérkeringése, szíve pedig megállt, kómába esett. Sikerült újraindítani vérkeringését és a szívműködését, és mélykómában altatni.

A színésznőt azonnal átszállították a Kútvölgyi úti kórházba, ahol Dr. Iványi docens vezetésével napokig küzdöttek az életéért. Gépek segítették szervezetének működését. A szinte általános orvosi vélemény ellenére, csodával határos módon tudata, emlékezőképessége, mozgásképessége visszatért. Emberfeletti akarat- és életerővel a művésznő gyógyulni kezdett. A 2009-es Filmszemle megnyitóján meghatóan mondta: „Nagyon messziről jövök. De visszajöttem!” Akaraterejére jellemző, hogy erős dohányos létére az eset után abba tudta hagyni a dohányzást.

– A 2008-as „újjászületése” óta átértékelődtek önben a hétköznapi problémák, feszültségek? - teszi fel a kérdést a HVG újságírója

– Mindig is megpróbáltam toleráns és fegyelmezett lenni. Erre neveltek. Ugyanakkor egészen kis dolgoktól még jobban dühromokat tudok kapni, mint régebben. Végül is jól vagyunk megteremtve. Az isten jól teremtett meg bennünket. Amíg fiatalok vagyunk, a közeli haláleseteket is könnyebben tudjuk átvészelni, mert előttünk még az élet. Egzisztenciát kell teremteni, fel kell nevelni a gyerekeinket. De már ilyen idős korban, hetvennyolc évesen, jobban átérzem mások fájdalmát. Alapvetően hívő ember vagyok, istenhívő.

A válasz folytatásáért klikk IDE.